• Ny RG Barngrupp torsdagar

    Vi kan glädjande meddela att Rytmisk Gymnastik utökar sin barnverksamhet på Torsdagar i Sporthallen/Paradiset 17.30 - 18.30 för barn 4 - 7 år Nybörjare Start Torsdag 30/1 2014 Ledare : Jennifer Pettersson Anmälan och mer info: pettersson.liselotte@telia.com Örnsköldsviks GK 8 jan 2014 0kommentarer
  • Terminsstart RG Barngrupp lördag 10.00 - 11.00

    Då är det dags för RG Barngrupp som tränar på lördagar på Danshuset med Jennifer och Cassandra att starta upp sin termin. Alltså - LÖRDAG 11/1 KL 10.00 - 11.00 börjar det igen för denna terminen. Välkomna ! Örnsköldsviks GK 7 jan 2014 0kommentarer
  • God fortsättning

    ÖGK vill önska en god fortsättning på det nya året och hoppas gymnasterna ser fram emot ett härligt träningsår med Örnsköldsviks Gymnastik klubb Örnsköldsviks GK 6 jan 2014 0kommentarer
  • Bowling

    Bild från eftermiddagens bowling för RG Tävlingsgrupp med tränare. Från vänster Cassandra, Jennifer, Olga, Anastasia, Katja, Sandra, Emma M, Emma G, Alma, Wilma, Ivan och Peter Örnsköldsviks GK 28 dec 2013 0kommentarer
  • Avslutningsfika med gruppen

    Fredagen den 20/12 hade de större RG tjejerna samt miniorer och fortsättningsgruppen avslutningsfika med sin tränare Anastasia. Mysigt och gott tyckte nog de allra flesta. Ses nästa år! Örnsköldsviks GK 28 dec 2013 0kommentarer
  • GOD JUL

    ÖGK vill önska alla en riktig GOD JUL OCH GOTT NYTT ÅR ! Örnsköldsviks GK 22 dec 2013 0kommentarer
  • RG Tårta

    Så här fin kan man göra en tårta på RG vis. Cecilia Burland heter skaparen av tårtan. Örnsköldsviks GK 21 dec 2013 0kommentarer
  • Bild från uppvisningen

    Bild från söndagens uppvisning i Sporthallen/Paradiset, med temat 50/60 tal Jennifer och Cassandra Pettersson i avslutningsnumret "You are the one that i want". Någon som har bilder vi kan lägga in här på hemsidan från uppvisningen ? Maila till pettersson.liselotte@telia.com Örnsköldsviks GK 17 dec 2013 0kommentarer
  • Stort TACK

    En härlig show blev den publik bjuden på som kom till eftermiddagens julshow i 50/60 tals anda. Stort TACK till alla Er som på olika sätt bidrog till en så lyckad tillställning !! Örnsköldsviks GK 15 dec 2013 0kommentarer
  • ÖGK Örjan

    Här kommer en bild på ÖGK Örjan. Örjan började sin RG karriär på Svenska Cupen i Halmstad i slutet på november. Han skötte sig ganska bra då ÖGK/RG tog 11 medaljer och många andra fina placeringar så han får förnyat fötroende att vara med på ÖGK:s Julshow den 15/12. Det ryktas också om att han skall få specialsydda byxor från Halmstad. Örnsköldsviks GK 13 dec 2013 0kommentarer
  • Visa fler nyheter